onsdag 4 juli 2012

Nya fina saker + Augusti!

Onsdag = Leverans av Tupperware!
Det är som julafton varje gång =).
Även idag fick jag många fina saker som jag får utöver allt som jag säljer och jobbar ihop. Det är det som är så himla roligt, man får alltid extra presenter och annat kul.
Idag fick jag detta:
-Konservöppnaren, kanonbra eftersom den inte gör några vassa kanter varken på burken eller locket, helt otroligt!
- En stor spatel i silikon, tror den kommer bli kanon till nästa tårtbak!
- Slev, kan vi nog aldrig få för många av, och gillar när den är platt nertill för då går det lättare att få upp saker ur formar och liknande.

Den här fick jag också Maxi Vispskål 7,5l, så nu kan jag vispa massor eller göra stora degar!

Den här har jag köpt själv, Allegra serveringsbricka. Blev positivt överraskad för den var större än jag trodde nu vill jag bara spara på mig resten av serien:


Har 2 av dessa fat i svart men skulle gärna ha hela den röda serien också! =)
Känns som att jag kommer ha fullt i skåpen innan jag är klar...

Jag vill också passa på att göra lite reklam för Augusti.
Vi har nu fått reda på värdinegåvan och det är den här:

Allt i kyl set.
8 stycken produkter så du kan förvara allt du vill i din kyl!
Är du sugen på det så boka ett party med mig!
Jag har lite tider kvar för Augusti så bara att att höra av sig.

Nog med reklam för ikväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar