onsdag 4 juli 2012

Fin sommarkväll!

Äntligen är de fina sommarkvällarna här!
Eller iaf en! =)
Skulle mer än gärna befunnit mig på Djulö ikväll på allsången. Inte för att Sean Banan direkt är min favorit men Felicia skulle ha älskat det!
Tyvärr skulle min sambo träna och jag hittade ingen annan som skulle dit så jag  blev hemma.
Men å andra sidan kanske det var tur det också för jag är så sjukt trött, skulle kunna somna här sittandes. Man ska inte vara ute och ränna om nätterna(lovar att historien kommer snart!!).

För att få njuta lite av den fina kvällen så tog iaf jag och Felicia en tur ut i trädgården innan läggdags. Vi hittade lite mogna smultron och smulgubbar, gungade lite och kikade runt hur det går för alla växter. Svärmor tittade även över en lite sväng så det var trevligt!

Hoppas ni har en fin sommarkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar