tisdag 1 maj 2012

Valborg och superfint väder!

Valborg-dag!

Valborg började helt perfekt. Solen sken och jag fick världens sovmorgon av min söta sambo.
Björn och Felicia gick upp strax efter sju och donade lite inne medan jag fick ligga kvar några timmar till. Vaknade sen av att de skulle bege sig ut i det fina vädret så då fick jag lite egentid inne och kunde ligga kvar och titta på teve och äta en lugn frukost i min ensamhet, det är inte ofta :).

Sen under dagen blev det till att fixa deklarationen vilket var kul för vi går plus den här gången.

Vi var också mycket ute hela familjen. Vi fixade och donade i trädgården, Björn lastade av ved, rensade ris och premiärklippte gräsmattan för i år. Och jag planterade lite växter jag fått av mamma och grävde lite mer på min nya rabatt. Felicia var med på ett hörn överallt, plockade lite löv och gräs och hittade en väldigt god sten! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar