tisdag 24 april 2012

En hyllning till vetekudden!

Finns det nån bättre uppfinning än en vetevärmare eller vetekudde som jag säger, när man är frusen?!
Det finns inget skönare än att slänga in den i mikron några minuter när man kommer hem och är frusen.
Det är faktiskt en av få saker som jag använder dagligen. Värmer alltid en ibland två ett tag innan det är dags att gå och lägga sig och så lägger jag dom under täcket i sängen och vips så har man en så skön säng att krypa ner i sen :).
Kommer ihåg när jag var liten också och var hos farmor och farfar på sportlovet och hade varit ute på isen en hel dag. Då var man alltid stelfrusen om fötterna, men då värmde alltid farmor en vetekudde som man kunde värma fötterna på!

Jag ville bara hylla den här ändå rätt simpla uppfinningen lite :).

Den här fina och gosiga vetekudden från bluebox.se har Felicia i sängen kalla kvällar!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar