tisdag 14 augusti 2012

Stor vecka på gång!! Så kul!

Nu  är det dags för mig att göra lite reklam igen!
Och den här gången är det så kul för nu har vi storvecka på gång i Tupperware!
Vecka 37 smäller det med massor av extra!
Storvecka innebär för dig som vill vara värdinna 2 alternativa värdinnegåvor(beroende på försäljning), ett extra steg i värdinnestegen, flera extra erbjudanden utöver det som finns annars, fin gåva till alla dina gäster som beställer och mycket mer!!
Ordinarie värdinnegåva i Sepemeber vecka 35-39, denna blir din bara jag får komma hem till dig! =)

Dessa 2 är alternativa värdinnegåvor vecka 37 som du kan byta ut den första till beroende på försäljning.

Även den här kan bli din vecka 37 då vi har ett extra steg i värdinnestegen!

En sådan här fin ostkupa får du och dina gäster som beställer på köpet!

Och inte nog med det i hela September(vecka35-39) har vi ADD ON i värdinnestegen vilket innebär att du får ALLA stegen du kommer upp i och inte bara den högsta!

Allt detta kan du ju bara inte missa! Så ta chansen nu när du som värd/värdinna kan få så mycket fina produkter och boka ett party med mig!

Passar inte vecka 37? Då väljer vi bara en annan vecka!

För bokning och mera information, tveka inte och höra av dig!
Eller ring/smsa mig på: 070-5474572

Jag hoppas att vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar